Reklamace lze uplatňovat písemně, prostřednictvím emailu reklamace@pnp.cz. Pro další informace, týkající se případných reklamací, nás můžete kontaktovat na tel. čísle: +420 602 796 776, nebo emailem: info@pnp.cz.
1.1. Tento reklamační řád (dále jen „reklamační řád“) společnosti PNP FURNITURE, spol.s r.o., IČ 46885323, se sídlem Krymská 1734/41, 36001 Karlovy Vary, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Plzni, oddíl C, vložka 2800 (dále jen „prodávající“), upravuje v souladu se zákonem č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů, práva kupujícího z vadného plnění prodávajícího z kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím a jinou osobou (dále jen „kupující“) prostřednictvím maloobchodní prodejny a internetového obchodu prodávajícího, jakož i postup při jejich uplatnění vůči prodávajícímu (dále jen „reklamace“). Internetový obchod je prodávajícím provozován na webových stránkách umístněných na internetové adrese www.pnp.cz. Tento reklamační řád je nedílnou součástí obchodních podmínek prodávajícího.
1.2. Prodávající prohlašuje, že při nákupu zboží poskytuje kupujícímu stejné podmínky pro uplatňování reklamací jak pro nákup prostředníctvím internetového obchodu, tak I pro nákup na maloobchodní prodejně prodávajícího, a které jsou v souladu s občanským zákoníkem.
1.3. Tento reklamační řád se nevztahuje na případy, kdy je kupující právnickou osobou či osobou, jež při uzavírání kupní smlouvy jedná v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání.
2.1. Kupující může reklamaci uplatnit ve lhůtě 24 měsíců od převzetí zboží. Po uplynutí této lhůty nelze reklamaci u prodávajícího uplatnit, ledaže prodávající poskytne kupujícímu u konkrétního zboží záruku za jakost nad rámec jeho zákonných povinností. U vybraných produktů nebo jejich částí nabízíme prodlouženou záruční dobu. Tyto produkty jsou na internetových stránkách I na maloobchodní prodejně jasně označeny, zpravidla štítkem. Prodloužená záruční doba či jakákoli změna záručních podmínek musí být poznamenána na prodejním dokladu nebo záručním listě. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy prodávající obdržel od kupujícího reklamované zboží.
2.2. Kupující má právo uplatnit reklamaci v kterékoliv provozovně prodávajícího, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží. Prodávající zabezpečuje přítomnost pracovníka pověřeného přijímat reklamace po celou provozní dobu.
2.3. Kupující je povinen prokázat své právo na uplatnění reklamace, a to předložením originálu prodejního dokladu, záručního listu, nebo popřípadě také jiným věrohodným způsobem.
2.4. Kupující je povinen uplatnit reklamaci bez zbytečného odkladu poté, co vadu zboží zjistí. Prodávající neodpovídá za zvětšení rozsahu poškození, pokud kupující zboží užívá, ačkoliv mu je existence vady známa. V případě oprávněného uplatnění vady kupujícím neběží lhůta pro uplatnění reklamace po dobu, kdy je zboží v opravě.
2.5. Uplatní-li kupující reklamaci, prodávající mu písemně potvrdí, kdy reklamaci uplatnil, jakož i provedení opravy a dobu jejího trvání.
2.6. V případě výměny zboží v rámci vyřízení reklamace neběží nová lhůta pro uplatnění reklamace.
2..7. Kupující je povinen po celou dobu vyřizování reklamace zajistit svou součinnost s prodávajícím. Jakákoli nesoučinnost kupujícího s prodávajícím způsobující neschopnost prodávajícího vyřídit reklamaci opravňuje prodávajícího zastavit reklamační řízení pro nesoučinnost.
3.1. Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o uznání reklamace za oprávněnou ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady.
3.2. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uznání reklamace za oprávněnou, nedohodne-li se prodávající s kupujícím na lhůtě delší. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy.
3.3. Je-li reklamace uznána za oprávněnou, má kupující právo na úhradu účelně vynaložených nákladů spojených s uplatněním svého práva.
3.4. Kupující je povinen převzít si reklamované zboží nejpozději do 30 dnů od vyřízení reklamace. Po marném uplynutí této lhůty době je prodávající oprávněn požadovat od kupujícího úhradu účelně vynaložených nákladů spojených s úschovou zboží, nebo po předchozím písemném upozornění kupujícího zboží prodat či zlikvidovat na jeho účet.
4.1. Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:
4.2. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí zboží, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí.
4.3. Ustanovení uvedená v odst. 1 tohoto článku se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.
4.4. Nemá-li zboží vlastnosti stanovené v odst. 1 tohoto článku, může kupující požadovat dodání nového zboží bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené. Pokud se však vada týká pouze součásti zboží, může kupující požadovat jen výměnu této součásti. Není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má kupující právo na bezplatné odstranění vady.
4.5. Právo na dodání nového zboží, nebo výměnu součásti zboží má kupující i v případě odstranitelné vady, pokud nemůže zboží řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. V takovém případě má kupující i právo od smlouvy odstoupit.
4.6. Neodstoupí-li kupující od smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nového zboží bez vad, na výměnu součásti zboží nebo na opravu zboží, může požadovat přiměřenou slevu. Kupující má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu prodávající nemůže dodat nové zboží bez vad, vyměnit součást zboží nebo zboží opravit, jakož i v případě, že prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy kupujícímu působilo značné obtíže.
5.1. Ustanovení tohoto článku se uplatní na vady zboží, které se vyskytnou v době do dvaceti čtyř měsíců od převzetí zboží, u kterých se neuplatní záruka za jakost podle čl. 4. odst. 1.
5.2. Za podstatné porušení povinnosti prodávajícího se považuje taková vada zboží, pro kterou by kupující kupní smlouvu neuzavřel, pokud by tuto vadu předvídal. V ostatních případech se má za to, že porušení podstatné není.
5.3. Je-li vada podstatným porušením smlouvy, má kupující právo (dle své volby):
5.4. Kupující sdělí prodávajícímu, jaké právo si zvolil, při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Provedenou volbu nemůže kupující změnit bez souhlasu prodávajícího. To neplatí, žádal-li kupující opravu vady, která se ukáže jako neopravitelná.
6.1. Poskytl-li prodávající nad rámec svých zákonných povinností kupujícímu záruku za jakost, její uplatnění se řídí tímto reklamačním řádem, nevyplývá-li ze záručního listu nebo z kupní smlouvy něco jiného.
6.2. Prodávající si vyhrazuje právo na případné nepatrné změny v odstínech a charakteru kůže u koženého zboží.
6.3. Tento reklamační řád nabývá účinnosti dne 1.3.2021.
Přejeme příjemný nákup, Vaše PNP Furniture, spol.s r.o
Firma PNP Furniture, spol.s r.o. poskytuje prodlouženou záruku na 5 let u označených produktů štítkem 5 LET ZÁRUKA. Záruka se vztahuje:
DŮLEŽITÉ: Na výplně sedacích souprav je záruka 24 měsíců. Záruka se nevztahuje na:
DŮLEŽITÉ: Při výrobě kožených sedacích souprav používáme pouze lícovou stranu kůže. Kůže je přírodní materiál s originální strukturou. Z těchto důvodů není možné zaručit stejnoměrné zbarvení a strukturu kůže. Pravá kůže se vyznačuje svou jedinečností, postupem času a užíváním se kůže roztahuje a zvláčňuje, mohou se vytvořit také záhyby a vrásky. Vyhrazujeme si právo na případné nepatrné změny v odstínech kůže a charakteru kůže.